2011/08/30

The beginning of a new journey..

Witam wszystkich serdecznie :)!
Po długim czasie zebrałam siły i pełna motywacji postanowiłam po raz drugi przeprowadzić reaktywację bloga. Ostrzegam, że tym razem tak łatwo nie odpuszczę ;). Mam wiele pomysłów dotyczących prowadzenia Nude-Minds i byłabym przeszczęśliwa gdyby udało mi się je wszystkie zrealizować. Jeśli chodzi o samego bloga zaszło parę zmian, przede wszystkim pod względem estetycznym, modyfikacji uległa również nazwa, nie zmieniła się jednak moja koncepcja odnośnie prowadzenia go. W kolejnych postach możecie się więc spodziewać wiele na temat mody, kosmetyków i wszystkich tych innych rzeczy tak lubianych przez nas - kobiety :). Co z tego wyniknie - jeszcze zobaczymy - ja ze swojej strony obiecuję dopilnować, aby żadna z Was się tu nie nudziła :).

Dobrze, kończę więc pierwszy post i zaczynam myśleć nad kolejnym. Już się cieszę na myśl o prowadzeniu tego bloga, a to chyba pozytywny znak :). Pozdrawiam ciepło (bo dni coraz chłodniejsze..) i zachęcam do subskrypcji - mam nadzieję, że wspólnymi siłami przekształcimy ten nieciekawy, opuszczony blog w miejsce tętniące życiem :).

Całusy!

weheartit.com

A to będzie mnie motywować, przynajmniej przez kilka kolejnych tygodni :)
(Nie poddawaj się, początek jest zawsze najtrudniejszy!)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz